Оголошення

Повідомлення. 

Ужгородським РВ ГУ ДМС України в Закарпатській області повідомляє про тимчасове призупинення роботи у звязку з переїздом на нове місце.

з 26 грудня 2018 року буде відновлено прийом громадян за адресою: с. Кінчеш вул. Шевченка,60 

 Начальник О.С. Томенюк.

 

 

13 грудня 2018 року о 17.00 за київським часом 

в приміщенні клубу Тарновецької сілської ради

буде проведено засідання виконавчого комітету Тарновецької сільської ради.

На засіданні буде розглянуто питання перспективного плану розвитку Ужгородського району на 2019-2021 роки та поточні питання.

Запрошуємо для обговорення жителів населених пунктів.

Виконком Тарновецької с/р 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

 

Ужгородським об’єднаним військовим комісаріатом відповідно до Указу Президента України від 15 лютого 2018 № 33/2018, Розпорядження голови Закарпатської ОДА №99 від 20.02.18року, Розпорядження голови Ужгородської РДА в Закарпатській області №62 від 28.02.2018 року, проводиться черговий призов громадян України на строкову військову службу у періоді жовтень – листопад 2018 року.

Для отримання повістки щодо призову на військову строкову службу особам призовного віку необхідно звернутися на сільську раду.

 

Виконавчий комітет.

 

Шановна громада!

20 грудня  2018 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 16.00  за київським часом

відбудеться  засідання 26  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 

 

Шановна громада!

16 листопада  2018 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 17.00  за київським часом

відбудеться  засідання 25 (позачергової)  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 

Шановна громада!

18 жовтня 2018 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 17.00  за київським часом

відбудеться 2 пленарне засідання 24  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 ​Тарновецька сільська рада повідомляє

 про обовязок громадян сплати за землю 

Заяви повідомлення знаходяться в сільській раді. Прохання зробити звірку та до 10.06.2018 року забрати повідомлення.

                                                                                                              Адміністрація.

 

 

 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ 

УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У зв`язку з прийняттям постанови КМУ від 27.04.2018 № 329 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1022» просимо Вас, якомога в найкоротший термін, надати відомості про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях (будинках) осіб (з уточненням непроживаючих), а також дані про членів сім`ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання).

         Одночасно повідомляємо, що вищевказаною постановою передбачено призначення субсидій на наступний період лише на підставі подання нових заяв та декларацій, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 02.05.2018 № 604 «Про затвердження форм Заяви про призначення житлової субсидії та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії») визначеним категоріям осіб :

- внутрішньо переміщені особи;

- особи, члени сім`ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;

- особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);

- особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.

Також інформуємо, що згідно п.6 вищезгаданої постанови субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:

1) загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);

2) будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда).

При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля.

Наявність (відсутність) у власності або володінні зазначених осіб транспортних засобів зазначається у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Якщо право власності або володіння на транспортний засіб набуто під час отримання житлової субсидії, громадянин, якому призначено житлову субсидію, протягом 30 календарних днів зобов’язаний повідомити про це структурному підрозділу з питань соціального захисту населення незалежно від розміру вартості транспортного засобу.

 3) у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (далі — особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії), і в цьому періоді:

за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або

вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або

вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.

Житлові субсидії у цих випадках, призначаються, якщо особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії, протягом такого періоду:

навчалися за денною формою навчання у закладах середньої освіти, професійно-технічних навчальних закладах, закладах вищої освіти або зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і в цей період навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості;

отримували хоча б один із таких видів доходу, як пенсію, стипендію, допомогу при народженні (усиновленні) дитини, допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомогу по догляду за особами з інвалідністю I і II групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомогу по безробіттю.

4) будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, зазначеному у пункті 5 цього Положення) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень;

5) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії;

6) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність у домогосподарства, що одержувало житлову субсидію у попередньому опалювальному (неопалювальному) сезоні, простроченої понад два місяці заборгованості з оплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, обов’язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон.

Житлова субсидія у випадках, передбачених підпунктами 5 і 6 цього пункту, призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців з початку такого сезону, в іншому випадку — з місяця, наступного за тим, в якому до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення надійшло документальне підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі).

 

Увага!!!

Дотація для власників молодняка великої рогатої худоби.

На виконання листа голови Закарпатської облдержадміністрації 13.04.2018 № 06-17/922 інформуємо наступне.

                Відповідно до підпункту 4 пункту 4  та пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018р. № 107 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва» одним із напрямів державної підтримки є спеціальна бюджетна дотація за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб у поточному році (далі – дотація за молодняк).

         Дотація за молодняк надається на безповоротній основі фізичним особам за утримання до тринадцятимісячного віку ідентифікованого та зареєстрованого в установленому порядку молодняка великої рогатої худоби.

         Дотація за молодняк надається за кожні чотири місяці його утримання наростаючим підсумком з урахуванням віку молодняка у розмірі:

         за період утримання молодняка віком від 1 до 5 місяців – 300 гривень за голову;

          за період утримання молодняка віком від 5 до 9 місяців – 700 гривень за голову;

         за період утримання молодняка віком від 9 до 13 місяців – 1500 гривень за голову.

         Загальний обсяг дотації за молодняк не може перевищувати 2500 гривень із розрахунку на одну голову молодняка.

         Для отримання дотації за молодняк фізичні особи подають за місцезнаходженням господарства до відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади копії таких документів:

         паспорт великої рогатої худоби, виданих у встановленому порядку, а у разі утримання 10 і більше голів молодняка – виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;

         паспорта громадянина України;

         довідки або договору про відкриття рахунка в банку;

         документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу доходів і зборів і мають відмітку у паспорті).

         Зазначені документи приймаються протягом бюджетного року до 1 травня, до 1 вересня і до 1 грудня поточного року в порядку черговості їх надходження, про що робиться запис у журналі обліку фізичних осіб – власників тварин, форма якого затверджена наказом Мінагрополітики України від 20.03.2018 № 148 (додаток 1).

           За запитом органу місцевого самоврядування Адміністратор Єдиного державного реєстру тварин (ДП «Агенство з ідентифікації і реєстрації тварин»,    м. Мукачево, вул. Миру, 19/310, тел. (03131) 3-78-19, 050-448-47-41 – Бубряк Ю.О., е-mail: uz@agro.id.gov.ua) у триденний строк надає інформацію про кількість ідентифікованого та зареєстрованого в установленному порядку поголів’я  молодняка станом на відповідну дату поточного року у розрізі фізичних осіб – власників тварин. 

         Підставою для внесення до журналу обліку фізичних осіб – власників тварин є підтвердження наявності у господарстві заявленного фізичною особою поголів’я молодняку.

         Органи місцевого самоврядування на підставі журналу обліку до 5 травня, до 5 вересня і до 5 грудня (станом на 1 грудня) складають відомість фізичних осіб, які мають право на отримання дотації за молодняк, за формою, затвердженою наказом Мінагрополітики України від 20.03.2018 № 148 (додаток 2), і подають її структурному підрозділу облдержадміністрації, що забезпечує виконання функцій з питань агропромислового розвитку (Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації, м. Ужгород, пл. Народна,4). Телефон для довідок: 63-04-46 – відділ тваринництва департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації.

 

Виконавчий комітет сільської ради

 

 

 

 

УВАГА!!!

Сільська рада інформує про наступне:

 

Плата за користування земельною ділянкою належить до податків, що встановлені Податковим Кодексом і є обов'язковими до сплати на усій території України, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

Нарахування податку проводиться органами ДФС, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному ст. 58 Податкового Кодексу.

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

Якщо фізична особа, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до Держаної фіскальної служби за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Отже сільська рада не визначає платників податків та відповідно не нараховує податки за землекористування.

Для з'ясування даного питання необхідно звертатися до органів ДФС.

Просимо звернути особливу увагу на те, що за несвоєчасну сплату або несплату податків передбачена фінансова відповідальність у вигляді штрафних санкцій  та пені, які розраховуються за кожен день несплати. Суму штрафних санкцій розраховує контролюючий орган.

Шановна громада!

22  червня  2018 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 17.00  за київським часом

відбудеться засідання 23  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

Шановна громада!

25 травня  2018 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 17.00  за київським часом

відбудеться засідання 22  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 

 

Шановна громада!

20 березня  2018 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 17.30  за київським часом

відбудеться засідання 21  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

Шановні Депутати та посадові особи місцевого самоврядування.

У відповідності до Закону України "Про запобігання корупції", особи зазначені у пункті 1 підпункту "а" пункту 2 частини 3 зобов"язані  до 1 квітня подати електронні декларації про доходи та витрати за минулий 2017 рік.

Прошу перевірити завчасно роботу електронних ключів та доступ до е-декларування.

Невчасне подання декларацій тягне за собою відповідальність згідно Законів України.

З повагою, сільський голова                    В.В. Шоля

 

Тарновецька сільська рада оголошує конкурс на зайняття вакантних посад

 

 - Заступника сільського голови з питань виконавчого комітету

Вимоги до претендента: знання законодавства України, стаж роботи на держслужбі чи в органі місцевого самоврядування не менше одного року, навики роботи на комп‘ютері,  вільне володіння державною мовою.

  • Діловода

 Вимоги до претендента: знання законодавства України, правила діловодства, стаж роботи не менше 2 років,  навики роботи на комп'ютері, вільне володіння державною мовою.

Термін подання заяв - протягом 30 днів з дати опублікування оголошення.

Адреса: с. Тарнівці,  вул. Горького, 107а. Телефон: 733-444.

Докладна інформація за посиланням на  сайті сільської ради http://tarnivci.rada.org.ua/vakancii-11-59-17-08-11-2017/

31.01.2018 року

 

 

 

Шановна громада!

07 лютого  2018 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 17.00  за київським часом

відбудеться засідання 20  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

Шановна громада!

20 грудня  2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 16.00  за київським часом

відбудеться засідання 19  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 

Шановна громада!

15 листопада  2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 18.00  за київським часом

відбудеться засідання 18  сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 

 

Шановна Громадо! 

                Прохання небйдужих громадян  21 жовтня  2017 року  вийти на суботник.  Виконавчому комітету та депутатському корпусу Тарновецької сільської ради прошу організувати та проконтролювати прибирання кладовищ та прилеглої території житлових будинків.  Дякую за порозуміння 

                                                                              Сільський голова

 

 

 

 

 

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

 

Військова служба за контрактом

в Державній прикордонній службі України (як чоловіків так і жінок)

 

«Держава розпочинається з кордонів! Професія прикордонника – складна, відповідальна, почесна та шанована Українським суспільством.»

П.Порошенко

 

 

 

Державна прикордонна служби України запрошує громадян на військову службу за контрактом на посади рядового та сержантського складу.

Інформацію про Державну прикордонну службу України, завдання які на неї покладені та повсякденну оперативно-службову діяльність можна отримати на інтернет-ресурсі: dpsu.gov.ua, а також в серії передач «Західний кордон» на сайті www.nta.ua, на youtube  та в соціальних мережах.

Вимоги до кандидата на військову службу за контрактом: призовний вік (18-40 років), освіта не нижча за повну середню, за станом здоров`я та професійно-психологічними якостями – придатні до військової служби, має бажання проходити додаткову підготовку та приймати участь в проведенні Антитерористичної операції на Сході України, готовий прийняти на себе обов’язки та відповідальність охоронця державних рубежів.

Держава гарантує військовослужбовцям за контрактом:

  • достойне та своєчасне грошове забезпечення (на даний час від 7000 до 8500 грн. з додатковими виплатами під час прийняття участі в Антитерористичній операції);
  • службові жилі приміщення, право на постійне житло при вислузі 20 років;
  • кар’єрне зростання, проходження необхідної підготовки в відомчих навчальних центрах;
  • можливість вступу до Національної академії Державної прикордонної служби на перший курс по конкурсу для військовослужбовців за контрактом;
  • визначений чинним законодавством соціальний пакет для військовослужбовця, пільги для них та членів їх сімей, в тому числі і як для учасників Антитерористичної операції;
  • безкоштовна кваліфікована медична допомога у відомчих лікувальних закладах.

Зарахування проводиться в Західному регіоні (у Львівському, Мостиському, Чопському, Мукачівському, Чернівецькому прикордонних загонах) та в органи Державної прикордонної служби в інших регіонах України на посади:

  • інспектор прикордонної служби – фельдшер (необхідна відповідна освіта);
  • молодший інспектор прикордонної служби – водій, тракторист (необхідне посвідчення водія), зв'язківець, кухар (за наявності відповідної освіти);
  • молодший інспектор прикордонної служби – інструктор службового собаки (передбачає спеціальну підготовку, наявність собаки не є обов’язковою);
  • молодший інспектор прикордонної служби.

Звертайтесь в Окремий регіональний центр комплектування за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Недецеї, 45,

                          тел. (03131)2-12-61 тел. 0679540077, 0663484710

 

 

 

 

Шановна громада!

19 вересня  2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 18.00  за київським часом

відбудеться засідання 17 (позачергової) сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 

Оголошення

Відповідно до листа голови Закарпатської обласної державної адміністрації від 21.08.2017 року №164 інформуємо, що в період з 29 серпня до 27 вересня поточного року проводитимуться позапланові навчальні збори з військовозобов'язаними і резервістами військових частин Корпусу резерву.

 

23.08.2017 року                                                  Виконавчий комітет Тарновецької сільської ради

 

 

 

 

 

Шановна громада!

22 серпня  2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 15.00  за київським часом

відбудеться засідання 16 (позачергової) сесії Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Відповідно  до  листа  Закарпатської   облдержадміністрації  від 05.07.2017 № 06-17/1453 з метою належного виконання розпорядження голови облдержадміністрації 22.06.2017 № 309 „Про проведення в області навчальних семінарів для незайнятого населення”  та  рішення  обласної ради  22.12.2016  № 607 „Про програму розвитку малого і середнього підприємництва в області на 2017-2018 роки”. Департаментом економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації  для незайнятого населення, проводяться безкоштовні навчальні семінари з питань відкриття власної справи у рамках реалізації заходів  Програми розвитку малого і середнього підприємництва.

 

Бажаючим особам необхідно заповнити Анкету попереднього опитування та подати до 03 серпня 2017 року департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації у паперовому або електронному вигляді (e-mail: economy@carpathia.gov.ua).

 

Місце і час проведення семінарів буде повідомлено додатково.

 

      Сільський голова                                                               В.В. Шоля

 

Шановна громада!

18 серпня  2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 15.00  за київським часом

відбудеться засідання виконавчого комітету Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

Чергова сесія сільської ради 30 червня 2017 року

 

Шановна громада!

30 червня 2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 17.00  за київським часом

відбудеться 2 пленарне засідання 15 сесія Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

Чергова сесія сільської ради 23 червня 2017 року

 

 

Шановна громада!

23 червня 2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 17.00  за київським часом

відбудеться чергова 15 сесія Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

Чергова сесія сільської ради 31 березня 2017 року

 

 

Шановна громада!

31 березня 2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 16.00  за київським часом

відбудеться чергова 14 сесія Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

 

 

 

 

Відповідно до графіку прийому

22.03.2017 року о 14 годині 00 хвилин К.Ч.  

в приміщенні  ЗОШ с.Шишлівці буде проводитись прийом громадян

Заступником голови Ужгородської районної адміністрації

 РАТІ Євою Шандорівною.

Виконавчий комітет 

 

 

 

Інформація Центру  безоплатної правової допомоги!

05 січня 2017 року внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу

                До переліку суб'єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу у цивільних та адміністративних справах додається така  категорія осіб, як:

- внутрішньо переміщені особи мають право на всі види правових послуг, передбачених ч. 2 ст. 13 Закону України ''Про безоплатну правову допомогу'';

- громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб, з питань, пов'язаних з отриманням довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, до моменту отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

                Крім того, ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій (АТО), іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» безоплатна правова допомога надається не лише з питань їх соціального захисту, як це було до прийняття зазначених змін, а з будь-яких інших питань цивільних та адміністративних правовідносин.

Також спрощено підходи до визначення рівня малозабезпеченості:

- згідно внесених змін особа має право на БВПД, якщо її особистий дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів; тобто враховується середньомісячний дохід особи, яка звертається за допомогою, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер.

                Також інваліди, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, мають право на БВПД, якщо їх особистий дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб.

                Довідка про склад сім'ї та доходи кожного члена сім'ї за останні 6 місяців скасовується.

 

Електронна адреса Ужгородського МЦ з надання БВПД: uzhhorod1.zakarpattya@legalaid.gov.ua.

Адреса: м. Ужгород, вул. Загорська, 51.

Контактний телефон: (0312) 64-15-05.

ОГОЛОШЕННЯ

Розпорядження 

вих.658/22 від 26.02.2018 року

Ужгородським об’єднаним військовим комісаріатом відповідно до Указу Президента України від 15 лютого 2018 № 33/2018 проводиться черговий призов громадян України на строкову військову службу у періоді жовтень – листопад 2018 року.

Для отримання повістки щодо призову на військову строкову службу особам призовного віку необхідно звернутися на сільську раду.

 

Виконавчий комітет.

 

 

 

Позачергова сесія сільської ради 22 лютого 2017 року

 

 

Шановна громада!

22 лютого 2017 року в приміщенні Тарновецької сільської ради

о 15.00  за київським часом

відбудеться позачергова 13 сесія Тановецької сільської ради

 

Сільський голова    В. Шоля

Картинки по запросу погода синоптик

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Логін: *

Пароль: *